
در عشق همه چیز ناشناخته است،اما تو را می شناختم،همان کسی بودی که روی برگهای همیشه سبز و رویایی،می خوابیدی.از مدت ها قبل،در یک گردش طربناک،درفضای دل انگیز مطالعه ی یک کتاب،در آرامش یک سکوت و در حقیقت تو را در رویاهایم دیده بودم.تو بزرگترین امید زندگی و زیبایی هر لحظه بودی.اصلا تو خود زندگی بودی ... ...
ادامه مطلب
تولد تولد تولدم مبارکبیام شمعها رو فوت کنم تا صد سال زنده باشیییییم با همxa0xa0 کنار همxa0xa0xa0 عاشق همxa0xa0xa0 همیییییییییییییییشه... xa0...
ادامه مطلب